سفارش تابلو فرش چهره شخصی در اصفهان
نوشته شده توسط : مسعود

تابلو فرش چهره شخصی در اصفهان

تابلو فرش چهره، یک هدیه و یک اثر هنری بسیار ماندگار است. اگر قصد دارید تابلو فرش با چهره شخصی خودتان یا عزیزان تان داشته باشید ما به شما کمک می کنیم تا بهترین و با کیفیت ترین تابلو فرش چهره را در کمترین زمان، با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت داشته باشید.

 

خرید تابلو فرش چهره شخص در اصفهان

خرید تابلو فرش چهره شخصی در اصفهان اصلا کار مشکلی نیست فقط کافیست مراحل زیر را به کار ببرید تا به راحتی به تابلو فرش چهره خود برسید:

کافیست به سایت دیجی دکوری مراجعه نموده و از دسته بندی تابلو فرش چهره، بر اساس قوانین تولید و چاپ تابلو فرش چهره شخصی، تابلو فرش ماشینی چهره خود را سفارش دهید.

دیجی دکوری، مرکز مستقیم و فعال در حوزه فرش و تابلو فرش با حذف واسطه ها بهترین تابلو فرش و فرش ماشینی کاشان را با کمترین قیمت نسبت به بازار عرضه می نماید.

 

قیمت تابلو فرش چهره شخصی در اصفهان

تابلو فرش چهره شخصی در اصفهان قیمت های مختلفی دارد. تفاوت قیمت ها گاه به دلیل کیفیت تابلو فرش بوده و بخشی به دلیل وجود واسطه ها ست. قیمت تابلو فرش ماشینی به عوامل مختلفی چون اندازه تابلو فرش، متر یال به کار رفته در آن، نوع تابلو فرش ماشینی و مکانیزم تولید آن، تعداد شانه و تراکم عرضی  بستگی دارد. مثلا هر چه تراکم عرضی فرش بیشتر باشد آن تابلو فرش قیمت بالاتری دارد.

 

انواع تابلو فرش چهره

تابلو فرشی که با طرح دلخواه چهره شخصی تولید می شود، مکانیزم تولید آن خارج از دو حالت نیست؛ تابلو فرش چهره شخصی به صورت بافت ماشینی و یا چاپی است. در حالت بافت ماشینی تصویر تابلو فرش به ماشین آلات پیشرفته داده می شود و تابلو فرش نهایی را تحویل داده می شود. تابلو فرش های ماشینی چاپی در دو دسته کلا ریس و سابلیمیشن تولید می شوند که در این روش طرح و عکس تابلو فرش توسط ماشین آلات بر روی یک فرش سفید از قبل بافته شده چاپ می شود.

منبع : دیجی دکوری





:: برچسب‌ها: تابلو فرش چهره , تابلو فرش چهره شخصی , تابلو فرش ماشینی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: